صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

دربیست و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی

باید یک روز را به نام "همبستگی با جوانان فلسطینی" نامگذاری کنیم

باید یک روز را به نام "همبستگی با جوانان فلسطینی" نامگذاری کنیم
باید روزی به نام "همبستگی با جوانان فلسطینی" نامگذاری کنیم، جوانان فلسطینی جوانیش به سرقت رفته است آن هم توسط شقی‌ترین آدم‌های تاریخ معاصر؛ باید این سرقت قرن را برای مردم دنیا تبیین کنیم.
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در نشست کمیسیون جوانان و دانشجویان بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با اشاره به شرایط جوانان فلسطین اظهار داشت: قدس شریف آرمان  مشترک همه ملت های آزادی خواه و مسلمان دنیا است و ایران افتخار دارد که مبتکر روز جهانی قدس است و کوچکترین عقب نشینی هم از این موضع نداشته و نخواهد داشت.

وی ادامه داد: جوانان جهان اسلام باید در کنار دیپلماسی رسمی، دیپلماسی عمومی را نیز در حوزه جوانان در دستورکار قرار دهند.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین تصریح کرد: مسأله تسلیح کرانه باختری باید در فضای مجازی در دستورکار قرار گیرد و برروی آن ایده‌پردازی شود چراکه این مسأله معادله فلسطین را تغییر می‌دهد.

بذرپاش در ادامه متذکر شد: باید روزی به نام "روز همبستگی با جوانان فلسطینی" نامگذاری کنیم، جوانان فلسطینی جوانیش به سرقت رفته است آن هم توسط شقی‌ترین آدم‌های تاریخ معاصر؛ باید این سرقت قرن را برای مردم دنیا تبیین کنیم.


وی با تاکید بر اینکه باید تبادل دانشجو را تسهیل کنیم، چراکه دانشجویان می‌توانند به نزدیکی ملت‌های مسلمان به یکدیگر کمک شایانی کنند؛ از آمادگی مجلس شورای اسلامی برای پیگیری این موضوع خبر داد.

رئیس فراکسیون جوانان مجلس در پایان یادآور شد: اینجا ایران است، سرزمین سلمان فارسی که افتخار کمک به ملت‌های مظلوم عالم را از صدر اسلام تاکنون در کارنامه خود دارد، هرجا ظلمی باشد ملت ایران آنجا حضور دارد منتها در کنار مظلوم و در مقابل ظالم؛ این ویژگی تاریخی ملت بزرگ و مسلمان ایران است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید