صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در مسجد حضرت ولی عصر(عج)

دشمن پروژه ی ناامیدی از انقلاب را پیش گرفته است

دشمن پروژه ی ناامیدی از انقلاب را پیش گرفته است
بعضی ها مصداق و تجلی ما نمی توانیم هستند و نفوذی همانانی هستند که در داخل تولید دوقطبی می کنند.
مهرداد بذرپاش عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در مسجد حضرت ولی عصر عج در نشست سیاسی با حضور مردم شریف مشیریه حضور یافتند.

بذر پاش در ابتدای سخنان خود به فتنه ی دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن پروژه ی ناامیدی از انقلاب را پیش گرفته است و این نارضایتی ها را کسانی که خود ایجاد کرده اند می گویند؛ برای نمونه ای از این نارضایتی ها، می توان به نارضایتی اقتصادی اشاره کرد که این اقتصاد همواره در دست گروه کارگزاران بود ولی می بینیم که دولت های آقای خاتمی، هاشمی و روحانی که با این گروه هست هم این مشکلات را داشته است و همچنین دولت آقای احمدی نژاد که از نظر سیاسی با آن ها متفاوت بود.

همچنین ایشان خاطر نشان کردند: اقتصاد ما انقلابی نشده. ما در بحث هسته ای عقب نشینی کردیم که تولید رونق پیدا کند ولی می بینیم که آقایون پول ها را در فرانسه خرج می کنند. اگر اقتصاد ما انقلابی بود این گونه تصمیم گیری نمی کردیم. اصل اقتصاد مقاومتی، بردن تفکر انقلابی در آن است، اقتصادی که برای واردات جشن نگیرند؛ اگر شاخص های ذهن مسئولین را تغییر ندهیم اقتصاد ما مقاومتی نمی شود.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن می خواهد جو کشور را دوقطبی کند، یک طرف آرمان های انقلاب و یک طرف دغدغه ی اقتصادی. همان طور که بعضی آقایون گفتند باید برای حل مسئله ی اقتصادی، مسئله ی هسته ای حل شود و بعد از آن پروژه ی اقتصاد و منطقه مطرح می شود.

بذر پاش در جمله ی پایانی خود گفت: بعضی ها مصداق و تجلی ما نمی توانیم هستند و نفوذی همانانی هستند که در داخل تولید دوقطبی می کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید