صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در همایش بصیرت انقلابی، انتخاب آگاهانه

برنامه اصولگرایان خارج کردن کشور از رکود است

برنامه اصولگرایان خارج کردن کشور از رکود است
اصولگرایان در برنامه خود برای انتخابات مجلس اولویت را در خارج کردن کشور از شرایط رکود قرار داده‌اند که نتیجه آن، مشکلات بیکاری و کاهش نرخ بیکاری خواهد بود.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در همایش بصیرت انقلابی،‌ انتخاب آگاهانه (هم‌اندیشی نخبگان لُرتبار ایران اسلامی)‌ با بیان اینکه حرکت قوم لر همواره در مسیر انقلاب بوده است، گفت: در جمع مردمانی هستم که جز غیرت و مردانگی از آنان در تاریخ انقلاب اسلامی خاطره‌ای وجود ندارد و آنان همواره با حرکت اصیل انقلاب اسلامی همراهی کرده‌اند.

وی در ادامه اولویت مجلس آینده را مسایل اقتصادی خواند و تصریح کرد: اصولگرایان در برنامه خود برای انتخابات مجلس اولویت را در خارج کردن کشور از شرایط رکود قرار داده‌اند که نتیجه آن، مشکلات بیکاری و کاهش نرخ بیکاری خواهد بود.

بذرپاش با بیان اینکه اگر به اصولگرایان فرصت خدمت داده شود نسبت به واردات بی‌رویه به کشور واکنش نشان خواهند داد، تصریح کرد: واردات از چین نسبت به سال گذشته 90 درصد افزایش داشته و قاچاق کالا به دلیل عدم اجرای مبارزه با این موضوع بیشتر شده و باید بدانیم هرچه میزان قاچاق در کشور افزوده شود بی‌کاری نیز بیشتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی دولت می‌گوید نرخ تورم تک‌رقمی شده است، دیگر نرخ سود بانکی 28 درصدی معنا ندارد و باید به مسائل اقتصادی توجه ویژه داشته باشیم.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه اقتصاد باید اولویت اصلی مردم در رأی دادن به افراد باشد، تصریح کرد: مجلس آینده باید به اقتصاد توجه ویژه‌ای داشته باشد و در نظرسنجی‌ها نیز می‌بینیم که حل مشکلات معیشتی مردم جزء اولویت‌های اصلی است.

بذرپاش در پایان خاطرنشان کرد: باید به این امر توجه کنیم که به کسانی رأی دهیم که مشکلات اقتصادی مردم را در اولویت اول خود قرار دهند و به آن توجه کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید