صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم

امروز روز خوبی برای مجلس نبود

امروز روز خوبی برای مجلس نبود
امروز علیرغم ادعاهای قبلی دولت مبنی بر زیان‌بار بودن پرداخت یارانه مستقیم، اما به ناگاه با مخالفت دولت در حذف نکردن یارانه مواجه شدیم که ما هم در مجلس باید با این مخالفت همراهی می‌کردیم و این مصوبه غیرقابل قبول را تصویب نمی‌کردیم.
 مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با انتقاد از حذف یارانه پردرآمدها در جلسه امروز مجلس و موضع دولت در این باره، گفت: امروز روز خوبی در مجلس نبود و اگر امروز مجلس تعطیل بود برای مردم بهتر بود.

وی افزود: امروز علیرغم ادعاهای قبلی دولت مبنی بر زیان‌بار بودن پرداخت یارانه مستقیم، اما به ناگاه با مخالفت دولت در حذف نکردن یارانه مواجه شدیم که ما هم در مجلس باید با این مخالفت همراهی می‌کردیم و این مصوبه غیرقابل قبول را تصویب نمی‌کردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: همه نگاه‌های توسعه‌مان را معطوف به 45 هزار و 500 تومان یارانه مردم کردیم، انگار فکر می‌کنیم با این میزان را از مردم بگیریم ممکلت گلستان و بیکاری رفع می‌شود.

بذرپاش با بیان اینکه بسیاری از طرح‌ها نگاه‌شان به حذف یارانه مردم است، اظهار داشت: یارانه‌ای که از قبل افزایش قیمت حامل‌ها به خود مردم پرداخت می‌شود که عدد آن نیز بیش از 5 سال است که ثابت مانده، حال هر روز برای 45 هزار و 500 تومان نقشه می‌کشیم که چگونه حذفش کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم را به یکسری سراب‌های بعضا دست نیافتنی ارجاع می‌دهیم، کاش امروز مجلس تعطیل بود و مصوبه حذف یارانه را تصویب نمی‌کرد.

به گزارش تسنیم، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بخش درآمدی لایحه بودجه 95، نمایندگان با تبصره 14 این لایحه که به حذف یارانه‌های نقدی اختصاص داشت، موافقت کردند و این در شرایطی بود که دولت علیرغم موافقت‌های پی در پی حذف یارانه‌ها با آن مخالفت کرد.
  • اولین نظر را شما بدهید