صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

به مناسبت سالروز صنعت هواپیمایی

هوانوردی، همچنان زنده، پر تلاش و امید آفرین است

هوانوردی، همچنان زنده، پر تلاش و امید آفرین است
این فرصت را مغتنم می شمارم تا از تک تک متخصصان این صنعت، چه در حوزه نظارتی-حاکمیتیِ سازمان هواپیمایی کشوری و چه در حوزه‌های خدمات رسانی تشکر و قدردانی نمایم.

مهرداد بذرپاش در اولین بعد از ظهر کاری خود به مناسبت سالروز صنعت هواپیمایی ۱۶ آذر ( ۷ دسامبر) در شامگاه چهارشنبه 16 آذرماه از مرکز کنترل فضای کشور بازدید و در تماس رادیویی روز جهانی هواپیمایی کشوری را به خلبانان در حال پرواز در آسمان ایران تبریک گفت.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در پیام تبریک به مناسبت سالروز صنعت هواپیمایی ۱۶ آذر ( ۷ دسامبر) بیان داشت: ۱۶ آذر ماه، هفتم دسامبر، روز جهانی هواپیمایی کشوری، بهانه‌ای برای تقدیر و تجلیل از سرمایه‌های ارزشمند انسانی در این صنعت کلیدی و زیرساختی است. این فرصت را مغتنم می شمارم تا از تک تک متخصصان این صنعت، چه در حوزه نظارتی-حاکمیتیِ سازمان هواپیمایی کشوری و چه در حوزه‌های خدمات رسانی تشکر و قدردانی نمایم.

وی افزود: بلاشک مجاهدت‌های بی‌بدیل متخصصان خستگی ناپذیر این صنعت در همه حوزه‌ها، اعم از خلبانی، کنترل ترافیک هوایی، مهندسی تعمیر و نگهداری، ترافیک و خدمات زمینی فرودگاه‌ها، زیرساخت‌های ناوبری هوایی، زیرساخت‌های فنی مهندسی فرودگاهی، هوانوردی عمومی و کلیه بخش‌های پشتیبان و برنامه‌ریز در پشت صحنه یک پرواز، موجب شد تا این صنعت همچنان زنده، پر تلاش و امید آفرین باشد.

بذرپاش با اشاره به اینکه صنعت هواپیمایی کشوری مرهون شما دلیر مردان متخصص و بانوان گرامی است، تصریح کرد: امروز که فرصتی جدید برای خدمت رسانی در این حوزه برعهده اینجانب گذاشته شده است، دستان شما را به گرمی می‌فشارم و از شما می‌خواهم تا با همراهی و همگامی همدیگر، موجبات پیشرفت این صنعت پیشرو را به سوی روزهای طلایی فراهم آوریم.

وزیر راه و شهرسازی اذعان کرد: دور نخواهد بود که با توکل بر خداوند متعال و با ابزار دانش شما متخصصان، هم شاهد فعال سازی ظرفیت‌های نهفته باشیم، هم سهم طبیعی کشور عزیزمان از بازار منطقه را بدست آوریم و هم فرصت‌های جدید شغلی برای جوانان کشورمان ایجاد نماییم.

وی اظهار داشت: همزمانی روز جهانی هواپیمایی کشوری با روز دانشجو را به فال نیک می‌گیرم و تبریک ویژه این روز را مختص دانشجویان عزیز هوانوردی می‌دانم. اعتقاد دارم آینده این صنعت در دستان این بخش از خانواده هوانوردی است.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید