صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در سفر به طبس انجام پذیرفت

تحویل خانه حیاط دار یک طبقه تکمیل شده طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی

تحویل خانه حیاط دار یک طبقه تکمیل شده طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی
تحویل کلید یک واحد مسکونی از پروژه ۳۸۸ واحدی، آغاز عملیات اجرایی و اماده سازی ۳۵۰ هکتاری طبس، حضور در راهدارخانه ثمن شاهی در حاشیه بیرجند و بهره برداری از ۵۰ کیلومتر راه های اصلی و فرعی و رفع چهارنقطه پرحادثه به ارزش ۱۱۰۰ میلیارد ریال انجام پذیرفت.

دکتر مهرداد بذرپاش طی سفر امروز خود به خراسان جنوبی، ضمن بازدید از سایت ۵۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن طبس،کلید خانه حیاط دار یک طبقه تکمیل شده طرح نهضت ملی مسکن درطبس را تحویل متقاضی آن داد.
وزیر راه و شهرسازی از اداره کل راه‌آهن شرق مستقر در طبس نیز بازدید کرد.

192509

یادآوری می شود بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در سایت ۵۰ هکتاری طبس در حال ساخت و بخشی از آن به اتمام رسیده است. خدمات زیربنایی اعم از آب، برق و گاز در این سایت فراهم شده و تسهیلاتی به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای ساخت به متقاضیان اعطا شده است.

تماشا کنید:

هم اکنون در شهرستان طبس سه سایت ۵۰، ۷۹ و ۳۵ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت و ساز است.

192505

مهرداد بذرپاش در اولین سفر از دور دومین سفرهای استانی امروز پنج شنبه ۲۴ آذرماه در بدو ورود به استان خراسان جنوبی، در گلزار شهدای شهرستان طبس حضور یافت و با ذکر فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در این سفر ، برنامه تحویل کلید یک واحد مسکونی از پروژه ۳۸۸ واحدی، آغاز عملیات اجرایی و اماده سازی ۳۵۰ هکتاری طبس، حضور در راهدارخانه ثمن شاهی در حاشیه بیرجند و بهره برداری از ۵۰ کیلومتر راه های اصلی و فرعی و رفع چهارنقطه پرحادثه به ارزش ۱۱۰۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

همچنین اهدای زمین سه فرزندی بیرجند در سایت زعفرانیه و شرکت در شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان جنوبی از دیگر برنامه های وزیر راه و شهرسازی در سفر به بیرجند خواهد بود.

در این سفر معاونان وزیر در حوزه های حمل و نقل و مسکن و شهرسازی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید