دکترمهرداد بذرپاش در پایان سفر یک روزه خود به استان خراسان رضوی با تشکیل شورای هماهنگی مدیران وزارت راه و شهرسازی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با تأکید بر اینکه شأنی جز خدمت رسانی برای خودمان متصور نیستیم، تصریح کرد: دستگاهی که بیشترین تماس را با مردم دارد باید مرتب به مردم گزارش دهد که چه می کند.
وی بیان داشت: اگر صادقانه خدماتمان را به مردم بگویید مردم هم در مشکلاتی که برایمان پیش می اید صادقانه همراهی می کنند.
وی یادآور شد: نباید دچار تکرار کارهای معمولی شویم ، باید هرروز متفاوت تر از روز دیگر خدمات به مردم شریف ارائه دهیم و مرتب باید به فکر ابتکار در خدمت رسانی های جدید ، نوین و فناورانه بود.
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان