صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گردهمایی سراسری مدیران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

مولد سازی دانش در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

مولد سازی دانش در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک
شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یکی از مراجع علمی و تخصصی‌ است که در زمینه پژوهش و مشاوره به سایر مراکز علمی می‌تواند موثر واقع شود.

دکتر بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با حضور در گردهمایی سراسری مدیران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن استماع نقطه نظرات مدیران کل استان های این شرکت پاسخگوی دغدغه های آنها بود.

تماشا کنید:

وزیر راه و شهرسازی با مرور ساختار تشکیلاتی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به دغدغه مدیران در خصوص مشمول اصل ۴۴ قانون اساسی شدن شرکت پرداخت و به سه موضوع حاکمیتی بودن یا نبودن شرکت ، واگذاری یا عدم واگذاری و سازمان یا شرکت بودن اشاره و پیشنهاد بازنگری در اساسنامه شرکت جهت برون رفت از این مشکلات را داد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه ریزی جهت شناسانده شدن شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در بازارهای موازی تاکید و به مسوولان این شرکت دستورداد در این راستا از ظرفیت تعامل و ارتباط با جامعه دانشگاهی بهره مند شوند.

عضو کابینه دولت سیزدهم با یادآوری شعار وزارت راه و شهرسازی سازی مبنی بر وزارت فناورانه و مردم پایه شرکت آزمایشگاه فتی و مکانیک خاک را مظهر این شعار دانست .

بذرپاش همچنین گفت : شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یکی از مراجع علمی و تخصصی‌ است که در زمینه پژوهش و مشاوره به سایر مراکز علمی می‌تواند موثر واقع شود.

وزیر راه و شهرسازی در پایان خاطر نشان کرد: مولد سازی دارایی منوط به فروش ملک نمی باشد بلکه دانش را می توان مولد سازی کرد لذا بر این مهم اهتمام ویژه ای داشته باشید.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید