صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در بازدید از طرح های مسکن شهرستان رامسر

ایجاد چهار شهرک مسکونی ۲۲۲ هکتاری به زودی در مازندران تصویب می شود

ایجاد چهار شهرک مسکونی ۲۲۲ هکتاری به زودی در مازندران تصویب می شود
با برنامه ریزی های انجام شده در چند ماه اخیر، ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در کشور سرعت بیشتر گرفته و اگر بتوانیم کمبود زمین این بخش را جبران کنیم به طور قطع سرعت پروژه ها قابل قبول خواهد بود.

مهرداد بذرپاش امروز پنجشنبه در سفر یک روزه به استان مازندران، در بازدید از طرح های مسکن شهرستان رامسر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان مازندران برای تامین زمین با مشکل مواجه بودیم اما تا الان با همت و پیگیری همکاران ۱۳۰ هکتار زمین تامین شده و چهار شهرک مسکونی در حدود ۲۲۲ هکتار هستند در آستانه تصویب مراحل در شورای عالی شهرسازی است که هفته آینده اعلام خواهد شد.

تماشا کنید:

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : در این همین ارتباط نیز حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی تخصیص پیدا کرده که بیش از ۲۲ هزار نفر متقاضی هم واجد شرایط تشخیص داده شد.
بذرپاش یادآور شد: با برنامه ریزی های انجام شده در چند ماه اخیر، ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در کشور سرعت بیشتر گرفته و اگر بتوانیم کمبود زمین این بخش را جبران کنیم به طور قطع سرعت پروژه ها قابل قبول خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی امروز به منظور شرکت در یادواره شهدای شیرود و سالگرد خلبان شهید شیرودی و بازدید از چند طرح حوزه مسکن و راه سازی مازندران وارد شهرستان رامسر شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید