صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در دیدار با مقامات استانی کشور روسیه

گسترش روابط ایران و روسیه از مجرای استان‌های مرزی دو کشور

گسترش روابط ایران و روسیه از مجرای استان‌های مرزی دو کشور
اراضی وسیع و متعددی وجود دارد و این مباحث با انتقال به سفیر ایران قابل پیگیری است.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی که در پی سفر به سن‌پترزبورگ روسیه، در ادامه نشست های گسترش روابط ایران و روسیه با استاندار ولگوگراد، دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ولگوگراد مشتاقانه از وزیر راه و شهرسازی کشورمان دعوت کرد که به این استان سفر کند.

وی با اشاره به دیدار هیئت آذربایجان و از سر گیری مباحث اقتصادی به عملیاتی کردن موضوعات مطروحه تأکید کرد و گفت: قسمت اعظم کریدور شمال_ جنوب از این استان می‌گذرد.

همچنین موضوعات مهم و متعددی در حوزه های حمل و نقلی مطرح شد که این استان بسیار اثر گذار است و آن را تحت عنوان پنج بندر می‌شناسد و با دسترسی به دریای سیاه در مباحث نفتی کشاورزی و صنعتی مهم و مؤثر است.

وزیر راه و شهرسازی پس از شنیدن درخواست‌ها و پیشنهادات طرف روسی با اشاره به دیدگاه های جدیدی که در این سفر حاصل شده بود، گفت: پس از بررسی‌ها و ضمن انتقال این مباحث به دولت ایران، افزایش ارتباطات را رقم می‌زنیم.

بذرپاش در این دیدار حوزه های کشاورزی را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: اراضی وسیع و متعددی وجود دارد و این مباحث با انتقال به سفیر ایران قابل پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: این استان فرصت خوبی برای توسعه روابط بین دو کشور است و کانال‌های مهمی در زمینه‌های صنعتی و کشاورزی و غیره برای ارتباط ایجاد شده است.

وزیر راه و شهرسازی در خاتمه با تشریح حوزه های همکاری گفت: در صورتی که سرمایه‌گذار و یا پروژه‌های مناسب در دست دارید، ما نیز از گسترش روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف استقبال می کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید