صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در آیین تجلیل و تکریم خدمتگزاران عملیات حج۱۴۰۲

انجام روزانه ۱۲۰۰ پرواز در کشور

انجام روزانه ۱۲۰۰ پرواز در کشور
الان تقاضا ۴ الی۵ برابر برابر عرضه در حمل‌ونقل هوایی است، از این رو باید همه زیرساخت‌ها را ارتقاء دهیم و به فضل خدا امسال تعداد قابل توجهی به ناوگان هوایی اضافه می‌شود.

آیین تجلیل و تکریم خدمتگزاران عملیات حج۱۴۰۲ با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از معاونین این وزارتخانه در محل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) برگزار شد.

تماشا کنید:

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: صنعت هوانوردی یک صنعت فناورانه و مردم پایه توأمان است و با بیشترین ارتباط با مردم، از سوی آحاد مردم رصد می‌شود.

وی ضمن قدردانی از همه عوامل اجرایی عملیات حج افزود: به تمامی محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها واقف هستیم و در صدد افزایش ناوگان هستیم و به یاری خداوند سال آینده عملیات حج را غنی‌تر رقم می‌زنیم و در این راستا عملیات اربعین پیش‌رو نیز تمرین آن است.

بذرپاش اظهار کرد: امروز کار ما مداقه در صنعت عظیم هوانوردی است، چراکه شاید روزانه از این صنعت نقد شنیده شود و در تلاشیم به فضل خدا در راستای برداشتن موانع موجود حرکت کنیم.

وی با بیان این‌که ارتباط مردم با صنعت هوانوردی محسوس است، ادامه داد: اولین اشتباه در این صنعت،‌آخرین اشتباه است و قضاوت درباره این بخش را همه آحاد مردم انجام می‌دهند.

استفاده همه مردم از حمل و نقل هوایی

بذرپاش با اشاره به این‌که در صنعت هوانوردی ایمنی در رأس است و فعالان این بخش در مرز دانش حرکت می‌کنند، ادامه داد: باید همه مردم بتوانند از حمل‌ونقل هوایی استفاده کنند.

وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پایه ارزیابی صنعت هوایی خود مردم هستند و لحظه‌ای آن‌را رصد می‌کنند و تحت تاثیر اخبار آن قرار می‌گیرند.

بذرپاش همچنین با اشاره به در حال تصویب بودن ۲۷ نقطه برای ایجاد شهر ساحلی، گفت: نیازمندی این شهرها به فرودگاه را بررسی می‌کنیم.

وی آمار روزانه پروازهای سراسر کشور را اعلام کرد و افزود: روزانه در کشور ۱۲۰۰ پرواز انجام می‌شود و بیش از ۵۰ هزار نفر به‌صورت مستقیم به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان این‌که توسعه ناوگان هوایی یکی از اولویت‌هاست، اضافه کرد: الان تقاضا ۴ الی۵ برابر برابر عرضه در حمل‌ونقل هوایی است، از این رو باید همه زیرساخت‌ها را ارتقاء دهیم و به فضل خدا امسال تعداد قابل توجهی به ناوگان هوایی اضافه می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اهمیت فرودگاها ادامه داد: نظم فرودگاهی اهمیت مضاعف دارد چون در هر سفر ملاک قضاوت عوام در وهله اول فرودگاه آن کشور است.

وی لازمه ارتقای خدمات را نظارت مستمر دانست و گفت: علاوه بر تأمین امنیت پروازها در صنعت هوانوردی، روش دستیابی مردم به بلیت پروازها نیز مهم است و وقتی درباره صنعت حرف می‌زنیم همه ابعاد آن مهم است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید