صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در مراسم بیستمین یادواره ۲۲۰ شهید بخش چهاردانگه ساری

رییس‌جمهور با عزت و اقتدار در سازمان ملل با قرآن به تبیین آرمان‌ها پرداخت

رییس‌جمهور با عزت و اقتدار در سازمان ملل با قرآن به تبیین آرمان‌ها پرداخت
ملت رعنای ایران در دوره تحریم‌ها پای انقلاب ایستادند و شاهد بودیم رییس‌جمهور کشورمان با عزت و اقتدار در سازمان ملل قرآن در دست گرفت و به تبیین آرمان‌ها پرداخت.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مراسم بیستمین یادواره ۲۲۰ شهید بخش چهاردانگه ساری جمع شدن مومنان برای گرامیداشت شهدا را توفیقی دانست که نصیب هر فردی نمی‌شود.

تماشا کنید:

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: همیشه در کشور قیام و جنگ رخ نمی‌دهد و همواره توفیق شهادت حرم فراهم نیست و عدل خداوند حکم می‌کند که در همه مقاطع و جوامع فرصت شهادت فراهم شود.

بذرپاش افزود: سید شهدای اهل قلم گفت که مشتاق شهادت باید قبل از شهادت شهید شود.

وی گفت: ملت رعنای ایران در دوره تحریم‌ها پای انقلاب ایستادند و شاهد بودیم رییس‌جمهور کشورمان با عزت و اقتدار در سازمان ملل قرآن در دست گرفت و به تبیین آرمان‌ها پرداخت.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در مسیر دشمن و ناکارآمدی بسیار است که باید برطرف شود.

بذرپاش تاکید کرد: به یمن ۱۰ هزار و ۴۴۰ شهید باید به استان مازندران رسیدگی شود چرا که هر خدمتی در این استان به معنای خدمت به این خانواده شهدا است.

وی افزود: امکان ندارد در درگاه خدا ملتی پای عقیده خود با اقتدار بایستند و اجر خود را از خداوند طلب نکند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شدیدترین تحریم‌های تاریخ بر ملت ایران وارد شده، گفت: اگر اقتدار و اعتقاد مردم نبود، کشور پیشرفت نمی‌کرد.

بذرپاش ادامه داد: سال گذشته شاهد بودیم که دشمنان قصد تخریب کشور را داشتند و این مساله هر چند سال یک بار با یک ترفند و حیله اجرا می‌شود، اما مازندران از گذشته مامن علما و بزرگان دین بوده و نمی‌توانند چنین مردمی را فریب داد.

وی افزود: این ایام در حقیقت ایام‌الله است و یادآوری نعمات و درس‌آموزی برای ملت به شمار می‌آید.

عضو کابینه سیزدهم تاکید کرد: اگر ملتی در زمان و مکان درست به وظیفه خود درست عمل کند عاقبت‌ بخیر می‌شوند و خداوند به او آبرو می‌بخشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید