صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در بازدید از پروژه پل بزرگ کابلی شهرستان پل‌سفید

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه پل کابلی شهرستان پل‌سفید در بامداد جمعه

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه پل کابلی شهرستان پل‌سفید در بامداد جمعه
در خصوص تامین منابع مورد نیاز این پروژه و همچین انجام برخی اصلاحات در این طرح و تسریع در ساخت آن دستورات لازم صادر شد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر یک روزه خود به استان مازندران در حالی که دقایقی از نیمه شب گذشته بود، از پروژه پل بزرگ کابلی شهرستان پل‌سفید به طول یک کیلومتر بازدید کرد.

تماشا کنید:

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از این پروژه در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تکمیل پروژه پل کابلی پل‌سفید یکی از گره‌های ترافیکی مسیر به دلیل حجم بالای تردد به ویژه در ایام تعطیلات را برطرف خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در خصوص تامین منابع مورد نیاز این پروژه و همچین انجام برخی اصلاحات در این طرح و تسریع در ساخت آن دستورات لازم صادر شد.

به گفته بذرپاش، بخش مقدماتی این پروژه آغاز شده اما به دلیل منابع مورد نیاز، سال‌ها متوقف شده بود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم حداکثر تا ۲.۵ سال آینده این پروژه به اتمام برسد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: با توجه به ویژگی توریستی شهرستان سوادکوه، در اجرای هر سازه عظیم بتنی و عمرانی از جمله این پل باید جنبه‌های زیبایی شناسی نیز رعایت شود.

وی یادآور شد: تجهیز منابع این پروژه و اموری مثل تملک زمین‌های اطراف طرح از جمله اقداماتی است که باید در انجام آن‌ها تسریع شود.

بذرپاش با اشاره به بازدیدهای انجام شده از پروژه‌های بزرگ و مهم استان مازندران در حوزه‌های مختلف طی این سفر، درباره طرح توسعه فرودگاه ساری گفت: از جمله اقدامات مورد نیاز، تملک اراضی و اضافه شدن به محوطه فرودگاه، افزایش طول باند، نصب تسهیلات کمک ناوبری برای بهبود کیفیت پروازها و کاهش تاخیرها و افزایش ناوگان در این حوزه برای پاسخگویی به تقاضای موجود است که در خصوص آن‌ها تصمیماتی اتخاذ شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید