صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در جمع مردم داراب

تمرکز بر رفع ۸۷۰ نقطه حادثه‌خیز در کل کشور

تمرکز بر رفع ۸۷۰ نقطه حادثه‌خیز در کل کشور
۲۰ کیلومتر دیگر نیز به اتمام رسیده و تنها آسفالت آن باقی مانده است که باید قبل از شروع فصل سرما به مدار اضافه شود.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در در راستای سفر به استان فارس و افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف، در جمع مردم داراب گفت: در پروژه‌هایی که در حوزه راه در این سفر به بهره برداری رسید، حدود ۱۰۱ کیلومتر مسیر بزرگراهی و اصلی قرار دارد که از این میزان، ۲۰ کیلومتر در مسیر فسا به داراب با لطف خداوند متعال به بهره برداری رسید و از امشب بازگشایی می‌شود.

بذرپاش ادامه داد: با این اقدام ایمنی ترددها افزایش می‌یابد که در این راستا تمامی اقدامات ایمنی اعم از نصب علائم راهنمایی و رانندگی، خط کشی و قراردادن نیوجرسی انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: ۲۰ کیلومتر دیگر نیز به اتمام رسیده و تنها آسفالت آن باقی مانده است که باید قبل از شروع فصل سرما به مدار اضافه شود.

بذرپاش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در شهرستان داراب ۱۵۲ هکتار زمین تامین شده و عملیات ساخت، پیشرفت قابل توجه و سرعت خوبی داشته است و طبق توافقی که با بانک‌ها صورت گرفته، امیدواریم سرعت ساخت افزایش پیدا کند و بتوانیم پروژه‌ها را تا سال آینده تکمیل و تقدیم مردم کنیم.

وی یادآور شد: در راه‌های روستایی نیز تزریق نقدینگی خواهیم داشت که بهسازی مطلوب برای راه‌های روستایی باقی مانده انجام شود.

به گفته بذرپاش، در این سفر یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در حوزه نگهداری راه‌ها، نصب علایم، روکش آسفالت، خط کشی و... هزینه شده است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان نیز پروژه جدید تعریف شد که با اولویت در جهت رفع نقاط حادثه خیز پیش‌ می‌رود.

وی ادامه داد: اصلاح ۸۷۰ نقطه حادثه خیز در کل کشور دراولویت قرار گرفته که حدود ۱۰۰ نقطه آن در استان فارس است و باید تعداد بیشتری از نقاط حادثه خیز مرتفع شود.

بذرپاش شهرستان داراب را با جمعیت قابل توجه و دسترسی‌های مواصلاتی راهبردی، حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: اتصال به بندرعباس، می‌تواند منجر به توسعه اقتصادی منطقه و این شهرستان شود.

وی افزود: در دولت سیزدهم، نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام تعریف شده و در این راستا تمام توان خود را به کار می‌گیریم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید