صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی ۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شهری در استان کردستان

سال آینده شاهد شکوفایی مسکن در کردستان خواهیم بود

سال آینده شاهد شکوفایی مسکن در کردستان خواهیم بود
بانک‌ها برای اجرای تعهدات خود طبق سهمیه تعیین شده ضمانت داده اند و امیدواریم سال آینده هر هفته یا هرماه تحویل واحدهای مسکونی به مردم را شاهد باشیم.

مهراد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی ۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شهری در استان کردستان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با وجود نگرانی‌ها به خاطر توپوگرافی استان کردستان، شاهد رشد بسیار خوبی در تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان هستیم، افزود: امروز بیش از ۵۱ هزار هکتار زمین در سراسر کشور در قالب شهرهای جدید و شهرک‌های منفصل از محدود شهری برای پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن تامین شده است‌.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: علاوه بر این، ۵۰۰ هزار قطعه زمین نیز تا پایان سال در سراسر کشور واگذار خواهد شد و از حدود یک ماه قبل عملیات ساخت مسکن شتاب گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از تولید مسکن مرتبط با عملکرد بانک‌هاست، افزود: بانک‌ها برای اجرای تعهدات خود طبق سهمیه تعیین شده ضمانت داده اند و امیدواریم سال آینده هر هفته یا هرماه تحویل واحدهای مسکونی به مردم را شاهد باشیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در بخش روستایی شاهد رشد تولید مسکن هستیم، گفت: از ۷ هزار واحد برنامه‌ریزی شده در مسکن روستایی استان کردستان ، ۵ هزار واحد تحویل شده و ۲ هزار واحد دیگر نیز در استان کردستان تا پایان سال تحویل داده خواهد شد که با احتساب واگذاری زمین‌ها مجموعا ۱۳ هزار واحد روستایی در استان کردستان در دستور کار است و سال آینده این رقم افرایش خواهد یافت.

وی یادآور شد: عملیات اجرایی ۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد شهری نیز در استان کردستان آغاز شده است.

بذرپاش گفت: با ادامه این روند سال آینده سال شکوفایی مسکن در استان کردستان خواهد بود.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید