صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن سایه‌سار

آغاز ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکونی در کیش

آغاز ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکونی در کیش
در پروژه ساخت مسکن با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، بانک مسکن هم تسهیلات لازم را به این طرح اختصاص می‌دهد و سازمان‌منطقه آزاد نیز در بخش آورده، همکاری می‌کند.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن سایه‌سار در جمع خبرنگاران مطالبه مردم مبنی بر کاهش قیمت‌ها را  به حق دانست و گفت: یکی از روش‌های مدیریت قیمت، افزایش عرضه مسکن است که وزارت راه و شهرسازی در قالب نهضت ملی مسکن و با روش‌های مختلف برای تحقق آن اقدام کرده است.

تماشا کنید:

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش و همکاری بانک مسکن عملیات ساخت واحدها در این جزیره را آغاز می‌کند.

به گفته بذرپاش، عملیات آماده سازی زمین نیز در حال انجام است.

وی توافق با شرکت‌های سازنده برای ساخت مسکن در قالب صنعتی سازی را نیز روش مناسبی دانست و افزود: می‌توان این طرح را در جزیره کیش هم اجرا کرد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در پروژه ساخت مسکن با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، بانک مسکن هم تسهیلات لازم را به این طرح اختصاص می‌دهد و سازمان‌منطقه آزاد نیز در بخش آورده، همکاری می‌کند.

بذرپاش ابراز امیدواری کرد: واحدهایی که ساخت آن‌ها امروز در پروژه مسکن سایه‌سار کیش آغاز شد، تا پایان دولت تحویل مردم شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید