صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

برگزاری همایش خانواده معظم شهدای وزارت راه و شهرسازی

برگزاری همایش خانواده معظم شهدای وزارت راه و شهرسازی
در تعریف خانواده شهدا همین بس که قبول کرده‌اند عزیزترین عضو خانواده خود را برای ملت و انقلاب و نظام تقدیم کنند.

همایش خانواده معظم شهدای وزارت راه و شهرسازی با نام «سلام شهید» در مرکز همایش‌های بین‌المللی باغ موزه دفاع مقدس با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، رضا نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، محمد آیینی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و منصور احمدلو مشاور وزیر در امور ایثارگران، رضا رحیمی‌نسب مدیرکل و دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی به همراه جمعی از خانواده شهدای وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

وزیر راه و شهرسازی در این مراسم به تکریم مقام شهید و نقش خانواده شهدا و وظایف ایشان نسبت به دین، انقلاب و نظام پرداخت و در این رابطه اظهار کرد: در شب زیارت حضرت آقا امام حسین(ع) و روزهای پایانی ماه مبارک شعبان، این توفیق حاصل شد به جمع خانواده معزز شهدای وزارت راه و شهرسازی حضور یابم و در محفل خانواده شهدا جز از انقلاب و نظام گفتن اصراف و اتلاف کردن وقت است.

بذرپاش گفت: در تعریف خانواده شهدا همین بس که قبول کرده‌اند عزیزترین عضو خانواده خود را برای ملت و انقلاب و نظام تقدیم کنند. باید قبول کنیم که هزینه بزرگی به این پیکره وارد شده و خداوند خود را وکیل مدافع یتیم معرفی می کند و فقط خداوند می‌داند چه صدمه‌ای به آن فرد وارد شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۳۰ هزار شهید جنگ تحمیلی و شهدای ترور به علاوه ۴۰ هزار آزاده به اسلام و انقلاب تقدیم شده است و از طرفی نباید جانبازان و خانواده ایشان نادیده گرفته شوند. خاطرنشان کرد: خانواده شهدا وظیفه سنگینی بر دوش دارند و در این مسیر نباید از تواضعشان کم شود؛ بلکه در عین حال باید پای کار ایستادگی و آهاد جامعه را با خود همراه کنند.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: امام خمینی (ره) در مرز عصمت پیش رفت و میلیون‌ها دل را با خود همراه کرد تا انقلاب اسلامی رقم خورد. پس در این اتفاق بزرگ خانواده شهدا امنای کار هستند و وظیفه سنگینی برای حفظ دین و جریان انقلاب بر دوش ایشان است.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید