صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در حاشیه افتتاح ترمینال شماره ۲ ورودی مسافر فرودگاه اهواز

ظرفیت فرودگاه اهواز به بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر افزایش یافت

ظرفیت فرودگاه اهواز به بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر افزایش یافت
با در نظر گرفتن تمهیدات لازم، ظرفیت پروازهای فرودگاه اهواز افزایش پیدا کرده و این فرودگاه به نقش بین المللی خود برگردد.

مهرداد بذرپاش روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه در حاشیه افتتاح ترمینال شماره ۲ ورودی مسافر فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: با اجرای این طرح، ظرفیت فرودگاه اهواز از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ارتقا پیدا می‌کند.

تماشا کنید:

وی افزود: برخی از فرودگاه‌های کشور با اضافه کردن ترمینال‌هایی در مجاورت خود به دنبال افزایش ظرفیت ورودی مسافر بوده و فرودگاه اهواز نیز یکی از کانون‌های هدف است.

وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد: با در نظر گرفتن تمهیدات لازم، ظرفیت پروازهای فرودگاه اهواز افزایش پیدا کرده و این فرودگاه به نقش بین المللی خود برگردد.

وی ادامه داد: سرکشی از طرح‌های مسکن، راهسازی و راهداری، کمربندی شهر اهواز، چهار خطه شدن خط اهواز به خرمشهر، آغاز عملیات ۵۰ هزار واحد نهضت ملی و تقدیم زمین به سه هزار نفر در طرح جوانی جمعیت از دیگر برنامه‌های ما در این سفر خواهد بود.

تماشا کنید:

بذرپاش با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های ما در دولت سیزدهم اعطای زمین در روستاهای کشور بود گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار قطعه زمین در روستاهای کشور تامین و از این تعداد ۳۰۰ هزار قطعه به متقاضیان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه خوزستان یکی از استان‌های هدف در طرح جوانی جمعیت است اضافه کرد: در طرح جوانی جمعیت به ۷۰ هزار متقاضی، زمین واگذار شد و امیدواریم سال آینده نیز با قوت بیشتری این طرح را در استان خوزستان و سایر نقاط کشور دنبال کنیم.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید