صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در مراسم اختتامیه دوره رسانه‌ای نباء

برخی سیاسیون که همیشه موضع وسط دارند، چرا از صراحت گریزان‌اند؟

برخی سیاسیون که همیشه موضع وسط دارند، چرا از صراحت گریزان‌اند؟
«‌عملیات رسانه‌ای در فضای شبکه‌های اجتماعی» حرکت بر لبه تیز مسیری است که شامل همزمانی فرصت‌ها و تهدیدها است.

مهرداد بذرپاش در مراسم اختتامیه دوره رسانه‌ای نباء «‌عملیات رسانه‌ای در فضای شبکه‌های اجتماعی» گفت: امروزه و در عصر ارتباطات که علی الظاهر چارچوب‌های حرفه‌ای عملیات رسانه‌ای شکسته شده، هر فرد با کمترین ابزار در اختیارش و بدون کمترین دوره آموزشی تبدیل به یک فعال رسانه‌ای شده است.

وی افزود: در عملیات رسانه‌ای انقلابی باید از رفتارهای مومنانه حراست نماییم و مراقب باشیم به مرزهای منافقانه نزدیک نشویم. شفافیت را تبدیل به یک مطالبه‌ی جدی و عمومی کنید. از برخی فعالان سیاسی که عادت کرده‌اند همیشه موضع وسط داشته باشند، سوال کنید چرا از صراحت گریزانند؟

بذرپاش گفت: این که یک فعال سیاسی، رسانه‌ای شناسنامه‌داری دارد و هر روز درباره موضوعات مختلف کشور موضع شفاف می‌گیرد، نشانه‌ی جرات اوست. یادمان باشد که پای هر توئیتی که می‌زنیم، خون صدها هزار شهید ریخته شده و آنها ناظر ما هستند. نیروهای انقلابی و جوانان گام دوم ساز باید رسانه و ابزار متعدد انتقال صحیح و اصولی خبر را به عنوان یک فریضه در نظر بگیرند.

نماینده سابق مجلس افزود: کلام الهی "واعدوا لهم ما استطعتم من قوه" فقط درباره عملیات نظامی نیست و مقوله رسانه را نیز در بر می‌گیرد. دشمن می‌کوشد با سروصدای بلند و بزرگنمایی ضعف‌ها و کوچک‌نمایی قوت‌ها، حِس ناامیدی را در جامعه رسوخ دهد. جوانان انقلابی گام دومی موظفند واقعیات را بپذیرند، ضعف‌ها و اشتباهات ۴۰ سال گذشته را احصا کنند اما همزمان به فضای امید و حرکت در جامعه دامن بزنند.

 تصاویر:

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید