صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در بازدید از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور

رشد ۳۰ درصدی سفر با قطار در نوروز ۱۴۰۲

رشد ۳۰ درصدی سفر با قطار در نوروز ۱۴۰۲
در سال گذشته ۳۵۰ نقطه پرحادثه رفع شد. همچنین هم‌اکنون رفع نقاط پرحادثه در ۸۷۰ نقطه تا پایان دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته است.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در گفتگوی زنده تلویزیونی در خصوص وضعیت تردد در جاده ها و رفع نقاط پرحادثه‌ ضمن تشکر از همکاری پلیس راهور، فعالان راهداری، فعالان صنعت ریلی، هوایی و دریایی، آخرین آمار سفرهای نوروزی را اعلام کرد.

تماشا کنید:

عضو کابینه دولت سیزدهم گفت: ترددها در جاده‌های کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه و نیم درصد افزایش، در بخش ریلی با یک میلیون و ۶۰۰ هزار سفر رشد ۳۰ درصدی، در بخش هوایی با جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون نفر رشد ۲۰ درصدی را تجربه کرد.

بذرپاش ادامه داد: در حوزه دریایی نیز در ایام نوروز بیش از ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تردد در دریا داشتند که همزمان ۶۰۰ هزار خودرو نیز جابه‌جا شد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشت.

وی با تاکید بر سیاست وزارت راه و شهرسازی برای کاهش حوادث جاده‌ای در خصوص رفع نقاط پرحادثه‌ گفت: در سال گذشته ۳۵۰ نقطه پرحادثه رفع شد. همچنین هم‌اکنون رفع نقاط پرحادثه در ۸۷۰ نقطه تا پایان دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته است.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید