صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت‌وگوی زنده تلفنی با بخش خبری ساعت ۱۴

درخواست وزیر راه و شهرسازی برای اختصاص ظرفیت‌های هواپیماسازی به بخش مسافری

درخواست وزیر راه و شهرسازی برای اختصاص ظرفیت‌های هواپیماسازی به بخش مسافری
قطار تندرو از تهران به مشهد و مشهد به تهران، همچنین تهران به اصفهان و بالعکس جزء سیاست های قطعی دولت است و این کریدور قطار تندور با تأکید ریاست محترم جمهور در دستور کار وزارت راه و شهرسازی وجود دارد و نسبت به آن اهتمام ویژه داریم.

وزیر راه و شهرسازی پس از سفر به استان اصفهان و افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف مسکن و حمل و نقل در این استان در گفت‌وگوی زنده تلفنی با بخش خبری ساعت ۱۴ به پروژه‌های در حال احداث استان در بخش مسکن و حمل و نقل، عملیات اجرایی ۵۲ هزار و ۹۸۵ واحد مسکونی نهضت ملی در ۴۰ شهر استان اصفهان اشاره کرد.

بذرپاش همچنین با بیان اجرایی سازی توسعه قطار تندرو که به دلایل مختلف مالی و موافق ‌ها و مخالفت ها مغفول مانده بود، گفت: قطار تندرو از تهران به مشهد و مشهد به تهران، همچنین تهران به اصفهان و بالعکس جزء سیاست های قطعی دولت است و این کریدور قطار تندور با تأکید ریاست محترم جمهور در دستور کار وزارت راه و شهرسازی وجود دارد و نسبت به آن اهتمام ویژه داریم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از هواپیماسازی ایران مجموعه متعلق به وزارت دفاع که مجموعه پر افتخاری است بازدید شد.

همچنین سال گذشته در پی بازدید رئیس جمهور از هواپیمای ترابری سیمرغ به مرحله پرواز برسد که حدود یک ماه قبل این وعده عملی شد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: از مدیران این مجموعه خواستاریم که ظرفیت‌های هواپیماسازی را در خدمت هواپیماهای مسافری نیز گسترش دهند.

تماشا کنید:

وی افزود: این هواپیما در شبکه کارگو و باربری کشور به فضل خدا استفاده می شود و امروز در بازدیدی که از نزدیک صورت گرفت، این نتیجه حاصل شد که این صنعت به لطف خدا که در شرایط ظالمانه تحریم تاب آوری داشته است و در این زمینه به نقطه قابل قبولی رسیده‌ایم.

بذرپاش اضافه کرد: امید است هرچه سریعتر بتوانیم هواپیمایی مسافربری را به مدار اضافه کنیم. با وجود دستاوردهای فعلی صنعت ساخت هواپیما و زیرساخت‌های آن، هیچ چیزی برای ساخت هواپیمای مسافری کم نداریم و می‌توانیم با تامین دیگر زیرساخت‌ها، هواپیمای ایرانی کاملا داخلی را با موفقیت به مدار صنعت هواپیمایی اضافه و تحریم‌ها را در این بخش نیز بی اثر کنیم.

وی ادامه داد: مشکل تأمین زمین در استان اصفهان وجود ندارد و حدود نیمی از زمین های تأمین شده در راستای سیاست های وزارت راه و شهرسازی به صورت یک طبقه و مابقی در قالب مجتمع تقدیم مردم می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید