صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت‌وگوی زنده تلفنی در خصوص اجرای طرح جوانی جمعیت در حوزه مسکن

عید قربان تا غدیر ۷۵۰۰ قطعه زمین تحویل متقاضیان سه فرزند و بیشتر شد

عید قربان تا غدیر ۷۵۰۰ قطعه زمین تحویل متقاضیان سه فرزند و بیشتر شد
ما در کل کشور حدود ۱۰۰ هزار نفر ثبت نامی داشته ایم که با همتی که همکارانم در وزارت راه و شهرسازی دارند حدود ۷۰ هزارنفر که واجد شرایط شناخته شده اند، نیز تا پایان سال زمین خود را تحویل می گیرند.

مهرداد بذرپاش در گفت‌وگوی زنده تلفنی در بخش خبری ساعت ۱۴ در خصوص اجرای طرح جوانی جمعیت در حوزه مسکن گفت:در مجاور بارگاه امام رئوف در خراسان رضوی هستیم که در این استان بیش ۵ هزار و ۷۰۰ نفر واجد شرایط طرح جوانی جمعیت شناسایی شده اند، البته تعداد ثبت نام‌ها بیشتر بود اما مطابق قانون واجدین شرایط بیش از ۵هزار و ۷۰۰ نفر محرز شد.

تماشا کنید:

بذرپاش افزود: امروز همراه با مسؤلین استانی بیش از هزار و ۲۱۰ قطعه زمین به واجدین شرایط تحویل داده شد و تا پایان سال نیز مابقی آن تقدیم می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی تشریح کرد: مستحضرید تحویل زمین و آماده سازی آن ملزومات و بستری می‌طلبد؛ خدمات زیربنایی، تأمین زمین و آماده سازی آن هزینه هایی برای دولت دارد اما همه پای کار هستند که حداکثر تعهدات را انجام دهند.
وی اظهار کرد: در این ۱۰ روز و ایام عید، در سراسر کشور، حدود ۷هزار و ۵۰۰ قطعه و پیش از این نیز ۸ هزار قطعه تحویل داده شد که مجموعأ ۱۵ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین، به واجدین شرایط تقدیم شد تا پایان سال هم مابقی واگذاری ها انجام می‌شود.
بذرپاش تأکید کرد: ما در کل کشور حدود ۱۰۰ هزار نفر ثبت نامی داشته ایم که با همتی که همکارانم در وزارت راه و شهرسازی دارند حدود ۷۰ هزارنفر که واجد شرایط شناخته شده اند، نیز تا پایان سال زمین خود را تحویل می گیرند.
وی یادآور شد: در وزارت راه و شهرسازی و کلیت دولت همه همت و توان را به کار بسته ایم که این طرح که جزء ضروریات کشور و قانون جوانی جمعیت است انجام شود و ان شاءالله در اجرای آن سربلند شویم.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که زمین هایی که آماده سازی شده باشد و خدمات زیربنایی آن صورت گرفته باشد با تأمین منابع، از واجدین شرایط وجهی دریافت نمی‌شود، ادامه داد: با وجودی که هر قطعه زمین حدود ۲۰۰ میلیون تومان برای دولت هزینه دارد، اما به صورت رایگان تقدیم مردم می‌شود.
وی در خصوص سامانه ثبت نام گفت: سامانه باز است و واجدین شرایط می‌توانند ثبت نام کنند اما به ما زمان بدهند که تا پایان سال به فضل خدا بتوانیم بقیه اقدامات لازم را انجام دهیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید