صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در مراسم راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن در شهرستان ری

جمهوری اسلامی پناه آزادگان و مظلومان جهان است

جمهوری اسلامی پناه آزادگان و مظلومان جهان است
قدرت و موقعیت جمهوری اسلامی ایران پس از ۴۲ سال به قدری اهمیت دارد که روسای جمهور کشورهای مختلف باید در مقابل آن موضع مشخص داشته باشند.

دکتر مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات در مراسم راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن شهرستان ری که در حرم مطهر امام خمینی(ره) به پایان رسید، گفت: زمانی که امام خمینی(ره) فرمودند در کنار بلوک شرق و بلوک غرب قدرت دیگری به نام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است برخی به این حرف باور نداشتند ولی امروز می بینیم که ایران اسلامی یک قدرت و ملجأ آزاگان جهان شده است.
بذرپاش افزود: قدرت و موقعیت جمهوری اسلامی ایران پس از ۴۲ سال به قدری اهمیت دارد که روسای جمهور کشورهای مختلف باید در مقابل آن موضع مشخص داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد که دشمنان با انواع رسانه‌ها از جمله فضای مجازی به دنبال ایجاد شبهه و زدن انواع تهمت ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند؛ امروز وظیفه تک تک افراد جامعه، متدینین و کسانی که زمان شاه را لمس کرده‌اند، این است که نسل جوان کشور را آگاه کنند.
دکتر بذرپاش اظهار داشت: ۷۰ درصد جمعیت ایران در حال حاضر متولدین پس از انقلاب هستند که زمان طاغوت را لمس نکرده‌اند، از همین رو باید افراد آگاه جواب تمامی شبهات و تهمت‌هایی که دشمنان به این نظام می‌زنند را به خوبی به این نسل جوان تبیین کنند.

photo 2021 02 10 14 17 42

رئیس کل دیوان محاسبات کشور با تاکید بر اینکه ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی آنگونه که باید، در مدارس و اماکن عمومی به خوبی به جوانان تبیین نشده است، گفت: این کم کاری دستگاه‌های مختلف امروز وظیفه دلسوزان نظام را دوچندان کرده است که باید به روشنگری جوانان بپردازند.
وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داری دو بعد روح و کالبد است و عملکرد دستگاه های مختلف و مسئولان نظام در حال حاضر جزو کالبد نظام محسوب می‌شود.
دکتر بذرپاش عنوان نمود: گاهی اوقات دیده می‌شود عملکرد بد دستگاه‌ها، مسئولان و فرزندانشان که جزو کالبد نظام محسوب می شوند به نام کلیت نظام اسلامی ایران نوشته می شود، عملکرد افراد نباید موجب خدشه در روح نظام شود.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی هرگز در مسایلی که روح نظام را هدف قرار داده بود به خوبی کوتاه نیامدند، گفت: کوتاه آمدن رهبر جامعه از ارزش های آن موجب انحراف در حرکت کل نظام می‌شود.
دکتر بذرپاش توصیه کرد که مردم باید همیشه در رکاب و پشت سر رهبر معظم انقلاب باشند چرا که برنامه ها و اهداف ایشان فقط با حمایت و حضور مردم در صحنه امکانپذیر است.
وی افزود: شیعه پس از ۱۴۰۰ سال توانسته است یک حکومت اسلامی برای خود ایجاد کند؛ آخرین حکومت اسلامی تاریخ مربوط به حکومت ۵ ساله امیرالمومنین(ع) است، اگر خدایی نکرده با عملکرد غلط ما این نظام از بین رود هزاران سال طول می کشد تا شیعه صاحب حکومت اسلامی شود. اگر می خواهیم حکومت اسلامی ایران حفظ شود باید همگان یکدل و یکصدا پشت سر رهبری و مطیع ایشان حرکت کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید